Uudenvuodensukellus 1.1.2012

historiaa

Re: Uudenvuodensukellus 1.1.2012

ViestiKirjoittaja Iso Suke » 31.12.2011 15:21

Mä lähden kanssa pakulla. Kyytiin saa tulla jos on paljon rahaa eikä tarvi hakea ketään mistään hevonkuusenmutkasta.
Lähden Ispoisista kymmeneen mennessä. Matkalta voin poimia, mielellään pullot täynnä ja kamat suunnilleen kasassa; laitepaketti ainakin osittain koottuna etc..
Tiukkaa settii harhaisen vuodenvaihteen aikoina. Ei viittis kauaa palella/hikoilla puvussa kusihätää ja veteenpääsyä odottelemassa.
Jos jollain on joku kainalopullo jota ei tarvi huomenna ja jossa on vaikka edes 100 baria kaasua tai täys tupla 12, ottaisin mielelläni lainaan. Mulla on aika huonosti kaasua kun toi sähkönjakelu on ajankohtaisessa tilassa.
Iso Suke
 
Viestit: 830
Liittynyt: 19.03.2009 16:32
Nimi: Valtteri Kivelä

Re: Uudenvuodensukellus 1.1.2012

ViestiKirjoittaja Sakari » 31.12.2011 15:39

V Kivelä kirjoitti:Mä lähden kanssa pakulla. Kyytiin saa tulla jos on paljon rahaa eikä tarvi hakea ketään mistään hevonkuusenmutkasta.
Lähden Ispoisista kymmeneen mennessä. Matkalta voin poimia, mielellään pullot täynnä ja kamat suunnilleen kasassa; laitepaketti ainakin osittain koottuna etc..
Tiukkaa settii harhaisen vuodenvaihteen aikoina. Ei viittis kauaa palella/hikoilla puvussa kusihätää ja veteenpääsyä odottelemassa.
Jos jollain on joku kainalopullo jota ei tarvi huomenna ja jossa on vaikka edes 100 baria kaasua tai täys tupla 12, ottaisin mielelläni lainaan. Mulla on aika huonosti kaasua kun toi sähkönjakelu on ajankohtaisessa tilassa.


Käytiin Annan kanssa tänään hilloisissa tekemässä sukellukset, kun passasi molemmille paremmin. Mä tulen huomenna siis yksin, joko omalla autolla tai sitten kyydillä. En tiedä onko Tuomas sopinut jo vievänsä jonkun, mutta Raisiosta saisi Myllyn kupeesta kyytiin yhden sukeltajan ja lainaksi sinkku 10/300 @ 270bar. On se raskas ja on se sinkku, mutta siinä on ilmaa paremman puutteeseen. :/ Paketti kasassa, ei tuolla kylmässä hullukaan kasaa.

Pääsen kyllä liikkeelle omalla autolla myös ja voin hakea jos joku tarvii kyytiä, oon juttuseuraa vaan vailla.

ps. Hilloisissa oli kova trafiikki lauantai aamupäivällä. Oli rebeä ja stagea ja ties mitä reeniä käynnissä.
--
Commit to Excellence. || Roads? Where we're going, we don't need.. roads.
Käyttäjän avatar
Sakari
Ei muuta elämää
 
Viestit: 2367
Liittynyt: 25.10.2011 23:00
Nimi: SakariK

Re: Uudenvuodensukellus 1.1.2012

ViestiKirjoittaja Iso Suke » 31.12.2011 15:56

kiitti Sakari, en ehtinyt muokata ed viestiä, tilanteet muuttuu.
Clubilla viat korjaantuu nopeasti. Pulloni pöhisevät paraikaa täyteen ja ite meditoin brygalla. Otan sut mieluusti Myllyltä kyytiin. Yksin on tylsä ajella tonne asti. Pakun peräosasto on tyhjä, sieltä on helppo pukea yms..
Laita vaan mu känäriin osoite ja aika niin tuun poimiin.
Iso Suke
 
Viestit: 830
Liittynyt: 19.03.2009 16:32
Nimi: Valtteri Kivelä

Re: Uudenvuodensukellus 1.1.2012

ViestiKirjoittaja Sakari » 31.12.2011 16:29

Asia pihvi.
--
Commit to Excellence. || Roads? Where we're going, we don't need.. roads.
Käyttäjän avatar
Sakari
Ei muuta elämää
 
Viestit: 2367
Liittynyt: 25.10.2011 23:00
Nimi: SakariK

Re: Uudenvuodensukellus 1.1.2012

ViestiKirjoittaja karvanen » 31.12.2011 23:12

Oy Kivelän Linjat Ab tulee Hirvensalon kautta huomenna, joten mää en tule omalla... ;)
____________________________
site: koti : firma :: postit: ville.karvanen[a]gmail.com
PADI MSDT: #261020 :: Dan Europe: DAN BLS, FA, O2, Neuro Instructor #187783
phöyn: nol 4 nol nol - 992568
Käyttäjän avatar
karvanen
Ei muuta elämää
 
Viestit: 3763
Liittynyt: 19.10.2009 12:24
Paikkakunta: Turku
Nimi: Ville Karvanen

Edellinen

Paluu 2011 pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron