Mikko_V kirjoitti:Hep, tuollahan on pysäköinti tien varteen, että kaikkien ei kyllä kannata omilla autoilla mennä. Mun kyytiin mahtuu yks ja nokkakärryt lähtee mukaan.
Jos sopii, voisin hypätä kyytiisi vaikka Raision ABC:ltä.
Mikko_V kirjoitti:Hep, tuollahan on pysäköinti tien varteen, että kaikkien ei kyllä kannata omilla autoilla mennä. Mun kyytiin mahtuu yks ja nokkakärryt lähtee mukaan.
Jakke56 kirjoitti:Tua noi...toimitin tyhjän pullon bunkkerille Korven sukelluksen jälkeen.
Mitenkä se täyttö toimii, onko joku nimetty täyttömestariksi. tms
Uhluun lähtö mahollista, jos jollain konstilla saisin pullon matkaan.
t. Jarmo
jay kirjoitti:17 bunkkerilla?
-j
jay kirjoitti:Jakke56 kirjoitti:Tua noi...toimitin tyhjän pullon bunkkerille Korven sukelluksen jälkeen.
t. Jarmo
Jokainen täyttelee perehdytyksen jälkeen ilma-asemalla itse. Pääsetkö torstaina bunkkerille esim. 16.30? Voin perehdyttää kompuraan ja täytetään pullo samalla.
-j
karvanen kirjoitti:jay kirjoitti:Jakke56 kirjoitti:Tua noi...toimitin tyhjän pullon bunkkerille Korven sukelluksen jälkeen.
t. Jarmo
Jokainen täyttelee perehdytyksen jälkeen ilma-asemalla itse. Pääsetkö torstaina bunkkerille esim. 16.30? Voin perehdyttää kompuraan ja täytetään pullo samalla.
-j
Muistaakseni Larin mukana Jakke sun pullosi tuli bunkkerille ja se täytettiinkin eli oliskos tullut Aamoksen täyttämänä ja pitäis olla hyllyssä täytettynä. En kyllä lyö mistään ruumiinosastani vetoa
Juuso.A kirjoitti:Paikalliset rannalla olivat kuulleet, että montussa voisi olla traktori, pitää ehkä tehdä vielä toinen tutkimusmatka tänä vuonna.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa