Hyvä. Mä kyllä tarttisin varusteita bunkkerilta että oisko vielä joku avaimellinen paikalla?Mervi kirjoitti:Voin noukkia kyydittömät. 16:30 parkkipaikan ylätasanne. Ja avainta mulla ei ole, niin vain se kyytiosuus onnistuu.
SamiKankare kirjoitti:En pääsekään osallistumaan.
Eli päästään nyt hakemaan ja saadaan palautettua varusteet ja kyyti järjestyi. Mä lainaan pullon, M-kuiviksen, painot, sinkkusetin, ja räpylät, eli muistaakseni lainavarusteita pitäis riittää meille molemmille. En oo ihan varma kyllä siitä, minkä kokosia räpylöitä ne on bunkkerilla, eli käytätkö L vai XL?Aamos kirjoitti:Hyvä joss kyyti järjestyy, mullakin on vielä tarvetta päästä bunkerille sillä kaikki varusteita ei vielä ole.
AaroK kirjoitti:Eli päästään nyt hakemaan ja saadaan palautettua varusteet ja kyyti järjestyi. Mä lainaan pullon, M-kuiviksen, painot, sinkkusetin, ja räpylät, eli muistaakseni lainavarusteita pitäis riittää meille molemmille. En oo ihan varma kyllä siitä, minkä kokosia räpylöitä ne on bunkkerilla, eli käytätkö L vai XL?Aamos kirjoitti:Hyvä joss kyyti järjestyy, mullakin on vielä tarvetta päästä bunkerille sillä kaikki varusteita ei vielä ole.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa