Tiistaina 3.1 Hilloisiin

Tämä alue on yleisesti käytettävissä oleva alue, jota kaikki Turun seudun sukeltajat ovat tervetulleet seuraamaan ja käyttämään ilmoituksiin reissuista lähiseudun sukelluskohteille.

Tiistaina 3.1 Hilloisiin

ViestiKirjoittaja Sakari » 02.01.2012 18:20

Ollaan menossa tiistai-sukelluksiin hilloisiin. Lähtö turusta noin kello 1700. Jos tarvitsee kyytiä, yhteys vaikka munhun.
--
Commit to Excellence. || Roads? Where we're going, we don't need.. roads.
Käyttäjän avatar
Sakari
Ei muuta elämää
 
Viestit: 2367
Liittynyt: 25.10.2011 23:00
Nimi: SakariK

Re: Tiistaina 3.1 Hilloisiin

ViestiKirjoittaja auni » 02.01.2012 22:18

Kiinnostaisi lähteä mukaan, mutta valaistusosastolla on vielä varustus hankinta-asteella. Yhdellä frogmanilla ei yösukellusta tehdä...
Jos siis jollain lähtijöistä löytyy ylimääräsiä lamppuja joita on vieläpä halukas lainaamaan, saa ilmoitella (ennen huomisaamun klo 9:ää). :)

t. Auni
auni
 

Re: Tiistaina 3.1 Hilloisiin

ViestiKirjoittaja Tuomas J » 02.01.2012 22:38

auni kirjoitti:Kiinnostaisi lähteä mukaan, mutta valaistusosastolla on vielä varustus hankinta-asteella. Yhdellä frogmanilla ei yösukellusta tehdä...
Jos siis jollain lähtijöistä löytyy ylimääräsiä lamppuja joita on vieläpä halukas lainaamaan, saa ilmoitella (ennen huomisaamun klo 9:ää). :)

t. Auni


Uskoisin, että joku lamppu järjestyy. Mä voin sukeltaa esim. Karvasen kannuvalolla, niin mun Metalsub 13.2:sta voisi lainata.
t u o m a s p i s t e j o r o n e n a t i k i p i s t e f i - nolla viisi nolla 4 3 0 5 5 3 8
PADI Instructor - MSDT #310782, DAN Instructor #438895, www.regulaattori.fi
Käyttäjän avatar
Tuomas J
Ei muuta elämää
 
Viestit: 1046
Liittynyt: 15.08.2011 16:29
Paikkakunta: Lieto
Nimi: Tuomas J

Re: Tiistaina 3.1 Hilloisiin

ViestiKirjoittaja Sakari » 02.01.2012 22:51

Mulla on lainata Metalsub XRE 500, vehkeestä löytyy 500 lumenia ja siihen on elastinen-käsi mount, joten toimii kuin junan vessa. Valoa 3-4 kertaa enemmän kuin frogmanissa. Tosta Tuomaksen 13.2:sta lähtee se 1300+
--
Commit to Excellence. || Roads? Where we're going, we don't need.. roads.
Käyttäjän avatar
Sakari
Ei muuta elämää
 
Viestit: 2367
Liittynyt: 25.10.2011 23:00
Nimi: SakariK

Re: Tiistaina 3.1 Hilloisiin

ViestiKirjoittaja karvanen » 02.01.2012 22:57

Tuomas J kirjoitti:Uskoisin, että joku lamppu järjestyy. Mä voin sukeltaa esim. Karvasen kannuvalolla, niin mun Metalsub 13.2:sta voisi lainata.

Lamppu on Mika Laihon käsialaa mikäli kiinnostaa ostaa jatkossa made namika-sukejaosto fikkari. ;)
____________________________
site: koti : firma :: postit: ville.karvanen[a]gmail.com
PADI MSDT: #261020 :: Dan Europe: DAN BLS, FA, O2, Neuro Instructor #187783
phöyn: nol 4 nol nol - 992568
Käyttäjän avatar
karvanen
Ei muuta elämää
 
Viestit: 3763
Liittynyt: 19.10.2009 12:24
Paikkakunta: Turku
Nimi: Ville Karvanen

Re: Tiistaina 3.1 Hilloisiin

ViestiKirjoittaja Sakari » 02.01.2012 23:04

Onko jollain lainata XL tai XXL jetareita tai jetarikopioita? (kenkä 44 ursuk - olettaisin, käytetystä puvusta on kulunut merkintä pois) Olisi tarve päästä kokeilemaan oikean sukeltajan räpylöitä, miten niiden kanssa onnistuu. Mulla on peruskurssille ostetut aqualungin neon-oranssit, mitkä kyllä toimii, koska en ole koskaan millään muulla räpylällä edes kokeillut. Tulisin huomenna hakemaan ja palautan nuoltuina.

Tiedän, että tulee nopiaan, eli voi olla että no-go. :/
--
Commit to Excellence. || Roads? Where we're going, we don't need.. roads.
Käyttäjän avatar
Sakari
Ei muuta elämää
 
Viestit: 2367
Liittynyt: 25.10.2011 23:00
Nimi: SakariK

Re: Tiistaina 3.1 Hilloisiin

ViestiKirjoittaja auni » 02.01.2012 23:12

Tuomas J kirjoitti:Uskoisin, että joku lamppu järjestyy. Mä voin sukeltaa esim. Karvasen kannuvalolla, niin mun Metalsub 13.2:sta voisi lainata.


Sakari kirjoitti:Mulla on lainata Metalsub XRE 500, vehkeestä löytyy 500 lumenia ja siihen on elastinen-käsi mount, joten toimii kuin junan vessa. Valoa 3-4 kertaa enemmän kuin frogmanissa. Tosta Tuomaksen 13.2:sta lähtee se 1300+


Hienoa, kiitos! Pääsen siis vielä hyödyntämään laina-autoani (ilmahuolto huomattavasti helpompaa...). :)

Mitenkäs mennään? Mahtuuko vielä teidän kyytiin (tulisin omallani lähtöpaikkaan)? Tai haluaako joku tulla mun kyydillä? Yksin on tylsä ajaa pimeässä...

t. Auni
auni
 

Re: Tiistaina 3.1 Hilloisiin

ViestiKirjoittaja karvanen » 02.01.2012 23:17

Sakari kirjoitti:Onko jollain lainata XL tai XXL jetareita tai jetarikopioita? (kenkä 44 ursuk - olettaisin, käytetystä puvusta on kulunut merkintä pois) Olisi tarve päästä kokeilemaan oikean sukeltajan räpylöitä, miten niiden kanssa onnistuu. Mulla on peruskurssille ostetut aqualungin neon-oranssit, mitkä kyllä toimii, koska en ole koskaan millään muulla räpylällä edes kokeillut. Tulisin huomenna hakemaan ja palautan nuoltuina.

Tiedän, että tulee nopiaan, eli voi olla että no-go. :/

Varastossa olisit yhet turbot XL kokoa ilman springejä tai kuminartsia... Et varmaan ehi saamaan ko lähetään aamupäivällä reissulle... :D
____________________________
site: koti : firma :: postit: ville.karvanen[a]gmail.com
PADI MSDT: #261020 :: Dan Europe: DAN BLS, FA, O2, Neuro Instructor #187783
phöyn: nol 4 nol nol - 992568
Käyttäjän avatar
karvanen
Ei muuta elämää
 
Viestit: 3763
Liittynyt: 19.10.2009 12:24
Paikkakunta: Turku
Nimi: Ville Karvanen

Re: Tiistaina 3.1 Hilloisiin

ViestiKirjoittaja Sakari » 02.01.2012 23:19

auni kirjoitti:Hienoa, kiitos! Pääsen siis vielä hyödyntämään laina-autoani (ilmahuolto huomattavasti helpompaa...). :)

Mitenkäs mennään? Mahtuuko vielä teidän kyytiin (tulisin omallani lähtöpaikkaan)? Tai haluaako joku tulla mun kyydillä? Yksin on tylsä ajaa pimeässä...


Ehtisin sun mailiin vastata, mut joo - Tuomaksen luona tavataan @ 1700 ja siellä sit sumplitaan tarvitaanko monta autoa. Neljä taitaa olla tähänmennessä lähdössä. Ylimääräiset biilit sinne parkkiin.
--
Commit to Excellence. || Roads? Where we're going, we don't need.. roads.
Käyttäjän avatar
Sakari
Ei muuta elämää
 
Viestit: 2367
Liittynyt: 25.10.2011 23:00
Nimi: SakariK

Re: Tiistaina 3.1 Hilloisiin

ViestiKirjoittaja Sakari » 02.01.2012 23:20

karvanen kirjoitti:Varastossa olisit yhet turbot XL kokoa ilman springejä tai kuminartsia... Et varmaan ehi saamaan ko lähetään aamupäivällä reissulle... :D


Shiiiit, no ei se mitään. Jatkan ruinausta - ehkä joku heltyy. :) Ei tarvi keritä just tälle sukellukselle, perjantaina mennään taas uudestaan.
--
Commit to Excellence. || Roads? Where we're going, we don't need.. roads.
Käyttäjän avatar
Sakari
Ei muuta elämää
 
Viestit: 2367
Liittynyt: 25.10.2011 23:00
Nimi: SakariK

Seuraava

Paluu Äkkilähdöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron